Egentligen borde jag inte . . .


. . . fortfarande ligga kvar i sängen men den var ju så grymt skön just precis nu så det kändes ju som en hel vetenskap att ta sig ur den :/

Har en hel del saker att stå i idag; packa väskan inför Göteborgs resan, städa här hemma så det ser någorlunda okej ut, städa bilen så att pappa och Ulla inte behöver bli rädda när de sätter sig i den, tvätta en en del kläder som ska med ner till Götet, åka till Östersund innan affärerna stänger . . . var säkert nåt mer också . . . jaa just ja, kila över på Dollar kontoret och se ifall mitt arbetsgivarintyg är klart så jag kan skicka in de där förbaskade papprena till a-kassan nån jäkla gång.

Puh, ni hör ju, det är fan inte en dans på rosor att vara arbetslös inte. En jäkla massa saker att göra hela dagarna ändå.


Nää mina vänner, ingen rast å ingen ro :p
Ska surra klart med Totte godingen nu sen ska jag ta tag i dagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback