Don't stop me now, i'm having such a good time!


Medvinden!
Haha, för första gången på väldigt länge kan jag känna vinden i ryggen istället för i ansiktet. Lite ovant såhär i början men jag är ganska säker på att jag nog ska kunna vänja mig vid detta :)

Fick ett mycket uppiggande samtal idag, eller nej förresten, jag har fått två mycket uppiggande samtal idag angående jobb. Känns helt underbart att det börjar lossna nu. Och det känns helt underbart att det gick mycket lättare än vad jag först trott. Snart kan jag inte längre titulera mig som jämtlandsståscha, nej nej, snart är jag göteborska! De ni! Dock kommer jag ju för alltid att vara jämtlänning - ever!

Flisan har just lämnat mig, trist men dock för en god sak :)
Håller tummarna för att hon kan linda Kent runt sitt lilla nu :p

En fika med Sonja är vad som står på tapeten för mig därefter ska jag ta tag i en massa saker, ringa en massa samtal, tvätta en massa kläder, ta en massa bilder, lägga ut en massa annonser . . . massa massa. Gamla Ida hade sagt; "Jobbigt!" Nya Ida säger; "Hell yah, nu kör vi!!"

Ma raukes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback