Är dom små får man ta två.


Jäklar anamma så segstartad man var idag då, inte hunnit med mycket än.
Ätit god frukost med min tillfälliga sambo Koffe, satt på en tvättmaskin och plockat ihop lite samt letat mitt minneskort till SonyEricsson telefonen som är totalt borta :/ Kanske dock inte gör så mycket . . . verkar ju ändå inte som att jag kommer få tillbaka den detta sekel. Idiot Telia/Reparatörer (!!)

En sak jag kom på nyss.
Ni tjejer vet ju att killar är ohyggligt dåliga på att fälla ner toa sitsen/locket efter sig då de varit och pinkat. Känns det igen? Dock fäller de faktiskt ner det då de gjort nummer två. Jo, på sant! Kanske inte varje gång men andå ofta. Vad beror detta på, tror de att det ska lukta mindre eller vad?

Dagens stora fråga.

Nä, måste lägga på minst ett kol nu så jag kan åka till stan vid fyra som jag tänkt.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Haha Älskling! Vilka funderingar du har!

Hmm ja ha faktiskt ingen aning. Men däremot ha ja gett upp med att försöka förstå mej på killar. Dom är konstiga och invecklade! Tur vi tjejer är så bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback