Uttrycket.


Då vi var påväg ner på AcDc hörde jag ett uttryck som jag tyckte passade så bra in på mig. Det var "jag är född i motvind", känns nästan som att jag är det, helt seriöst.

Som jag frågade några på jobbet idag, NÄR får man bara skita i allt?!
När får man ge upp?
När har man kämpat klart?

Det var killar jag frågade och de förstod inte ens frågan så behöver jag säga att jag inte fick nåt vettigt svar (?)

Bytte arbetsdag med en kollega, skulle egentligen varit ledig idag men är nu ledig torsdag istället. Grett. Det lite tråkiga med att jobba idag var att han (kollegan) glömde tala om för mig att han bara jobbade fram till tolv. Blev lite brydd då Lisa kom in i fikarummet på min lunch och sa att jag slutade då . . . haha, jaja, bara att packa ihop och åka hem då.
Stannade för på Sångbäcken och hälsade på pappa och co sen blev det Acb en sväng för lite prat med P och sist men absolut inte minst; Kvissle.
Anton trollet bjöd på konsert, haha, sååå söt! Blev bjuden på mat och satt och surrade fram till halv åtta ungefär då det var dags att packa ihop sig och åka hem.

I morgon är en dag i backen med Anton inplanerad. Ska bli skoj. Först slalom och sedan längd, jag vet en som kommer att vara helt slut i morgon kväll :p

Nä, nu ska jag ta och fliu ihop lite här. Ser helt ärligt förjävligt ut, usch och fy och blä!

So long.



Kommentarer
Postat av: Persson

Nu måste jag visa mig här och erkänna att jag smygläser :D Dom hadde ju strykt över FM på schemat och skrivit bara A. Därför jag inte visste! men Lite extra ledigt för dig är väl inte fel?

2009-03-03 @ 22:57:53
Postat av: Ida

Haha, got ya! ;p

Nädå, ingen fara på taket Jonas, jag åkte och var social med min syster och hennes familj så det är lugnt :) Hade ni det bra i Åre? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback