At mami.


Hur gammal är du om fem år? 27, haha faan va gammalt det låter . . . närmare 30 än 20 :/
Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Anton DulleW ;p
Hur lång är du? 175 centimeter.
Vilken är den senaste filmen du sett? Mirrors med Pelle igår, helt klart sevärd.
Vem ringde du senast? Roppin :)
Vem ringde dig senast? Mamma, men egentligen var det jag som ringde henne, men hon hann som vanligt inte svara.
Hur löd det senaste sms:et du fick? "Hallå där.. Ring på per om det är nåt! Skickade hans nr nyss puss puss"
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Hum, mjaa, föredrar nog att ringa då får man svar på en gång (förhoppningsvis) men det är ju lite roligt att skicka sms också ;)
Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda. 
När såg du senast din mamma? Ser henne nu, hon sitter här mitt emot mig på andra sidan bordet :)
Vilken ögonfärg har du? Blåa.
När vaknade du i dag? Tjaa, tror klockan va halv tio eller nåt.
Vilken är din favoritjulsång? "Fairytale of New York".
Vilken är din favoritplats? Pelles famn i vår säng :)
Vilken plats föredrar du minst? Hum . . . vet inte riktigt, finns säkerligen många men kommer inte på nån nu.
Var tror du att du befinner dig om tio år? Ingen aning, beror på hur livet ser ut . . . om jag har barn etc.
Vad skrämde dig som barn? Jadu, hemskheter som kunde tänkas befinna sig under sängen :/
Vad fick dig verkligen att skratta senast? Kanske Anton idag.
Hur stor är din säng? Den är etthundrasextio centimeter bred.
Vem sov du senast tillsammans med? Pelle :)
Sover du med eller utan kläder på dig? Without.
Hur många kuddar har du i sängen? 4.
Hur många landskap har du bott i? One.
Vilka städer har du bott i? Ja, det är väl bara Östersund det, Svensta räknas ju knappast som stad ;p
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota i "sommarskor" :)
Är du social? Det tycker jag väl, i den mån jag har lust med - jo men jag är social!
Vilken är din favoritglass? Jag tycker om vanilj men typ choklad, lakrits eller nåt annat gott överdrag.
Vilken är din favoritefterrätt?  Men nu lell vart e svårt, nåt sliskigt och sött. INTE chokladpudding eller kladdkaka (!)
Tycker du om kinamat? Mumma.
Tycker du om kaffe? Jajemen, mamma förbereder en kopp alldeles precis just nu :)
Vad dricker du till frukost? Te såvida jag inte äter gröt då blir det mjök till den.
Sover du på någon särskild sida? Höger sida av sängen men "olika sidor av kroppen".
Kan du spela poker? Om jag kan!? Pokerhajen Norling!
Tycker du om att mysa/kela? ALOT!
Är du en beroendemänniska? Joo, jag är nog det.
Känner du någon med samma födelsedag som din? Aa, en vad jag kan komma på.
Vill du ha barn? JA!
Kan du några andra språk än svenska? Engelska.
Har du någonsin åkt ambulans? Nää, peppar peppar.
Föredrar du havet eller en bassäng? Bassäng, faktiskt. Tycker det är behändigt, ingen sand som irriterar med mera. Fast visst, havet har sin charm.
Vad spenderar du mest pengar på? Onödigheter som inte syns på kontoutdraget :/
Äger du dyrbara smycken? Näe.
Vilket är ditt favoritprogram på tv? Desperate Housevives! :D
Kan du rulla med tungan? Rulla med tungan, hurdå? Jag tror det.
Vem är den roligaste människan du känner? Except myself? ;p
Sover du med gosedjur? Nä fy tusan för att ha massa sånt å som ska samla damm :S Nä, det räcker gott med katterna.
Vad har du för ringsignal? M.I.A - Paper Plans.
Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Jaa, eller mamma är den som får förvara dom så det är väl egentligen hon som har kvar ;p
Vad har du närmast dig just nu som är rött? En tuschpenna som Wille håller på att rita/skriva med.
Flirtar du mycket? Nää vet du vad, med Pelle då men förutom det - niet.
Kan du byta olja på bilen? Haha, näää - Ida-tummen-mitt-i-handen.
Har du fått fortkörningsböter någon gång? Icke sa nicke!
Vilken var den senaste boken du läste? Hum, minns inte, men jag håller på att läsa Stieg Larssons "Män som hatar kvinnor", dock har jag redan hört den på ljudbok men måste även läsa den :)
Läser du någon dagstidning? Nä inte dagligen i alla fall, men visst, finns det någon att tillgå läser jag gärna.
Prenumererar du på någon veckotidning? Nope.
Dansar du i bilen? I bilen!? Hur ska man kunna göra det . . . i min bil går det inte i alla fall, den är på tok för liten för det.
Vilken radiostation lyssnade du till senast? Lyssnar inte gärna på radio, vill själv kunna välja vad jag ska lyssna på.
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Var lite priser som jag drog bort rabatt ifrån som jag skrev ner.
Vem var din favoritlärare på högstadiet? Tror nog det var Sylvia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback