Trött i kropp och själ.


Jisses!
Helt seriöst börjar jag fundera på om jag verkligen vill ha en riktigt stor familj i framtiden . . . 4 barn vill jag alla gånger ha, eller i alla fall ville . . . nu har jag börjat fundera. Efter en heldag med Anton i Vemdalen kan jag inte säga annat än att jag är bra nog mör i kroppen. Men skoj har vi haft det, riktigt roligt faktiskt :)

Har lega och halvsove lite här i soffan nu men lyckades sätta mig upp tillslut då jag började fundera på hur jobbigt det skulle vara att somna på riktigt. Sen kanske vakna nån gång senare i natt och då masa sig iväg till sängen. Nej tack, då går jag hellre dit nu hur jobbigt det än känns. Håller på att ladda ner lite filmer nu, först ut blir Beck - Den japanska shungamålningen. Länge sen jag såg den, minns faktiskt inte nåt alls av den så det blir fint att somna till ;p

I morgon är det sova som står på tapeten. Ska bli underbart skönt faktiskt, sova ut riktigt ordentligt. Fan, nästan så man skulle sätta telefonen på ljudlös bara för att . . . fast så wild and crazy kanske man inte kan vara, det kan ju hända nåt viktigt (önsketänkande, jaa, jag vet).


Nänemen, de henne gaur int hell.
Borsta av gaddarna nu och sen blir det sängen och Beck.
(Pax å va grannen förresten!) ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback