Somewhere over the rainbow.


Snart dags att dra vidare mot sängen tror jag.
Bäst det så man orkar jobba i morgon . . . fan konstigt det där, min kropp är jävligt noga med hur mycket/lite jag sover. Går jag och lägger mig vid nio och sover vid tio är jag helt förstörd då klockan ringer på morgonen - då har jag sovit för mycket. Är jag uppe för länge händer samma sak då klockan ringer (det är ju dock lite mer förståeligt).
Vilken är den magiska gränsen? När ska jag somna för att det ska bli bra?

Nåja, som sagt, snart sängen.
Tror nästan jag ska göra i ordning lite fika att ta med mig och mumsa på också :)
Shit, blev ruskigt sugen på pulvermos, haha, kanske man skulle ta och göra i ordning lite sånt . . . haha.

I staden gick det sådär. Inte dåligt men inte heller så bra som jag hoppats på.
Fick inte med mig en ny telefon men fick ett kanon tips från den urgulliga tjejen på Telia hur jag kunde göra för att få den reparerad - tackar och bockar! Så nu hoppas jag att dagarna går fort fort fort så jag kan lämna in den för rep. Efter Teliabesöket blev det lite kik i några av stadens butiker, hittade dock inget som jag driekt fastnade för så jag fick åka hem tomhänt. Stannade för på Max för god hamburgare och übergoda chili chees (men älska!). Tillbaka i Svensta åkte jag hem till Sonja där Flisan var. Lite prat och skratt sedan ner till mig. Prat och skratt även där - puss på dig mitt hjärta!
Dollar en sväng för lite nudelinköp (mitt nya kall här i livet, nudlar med biffsmak en klick sambal och ost - mums!) sen hem igen. F for och jag tog mig en tur till Kvissle där det bjöds på kaffe :)


Tjaa, det var väl som det.
Rätt okej dag faktiskt, helt klart godkänd om man bortser från att min bil ser för jävlig ut! Det underbara väder som drabbat oss har gjort så att det ser ut som att någon har bajsat på min annars ljusblåa pärla . . . inte bra. Ska försöka få fingrarna ur och städa den nån dag men det lär väl inte hinnas med förrän till helgen skulle jag tro. En hel massa jobb denna vecka.


Nä nu blir det mos och nån bra film innan det är dags att sova.

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback