Skissan :)


Kanon kanon kanon!
Gårdagskvällen var perfekt, underbar, så jävla rolig, kanon, bästa födelsedagen!

Jag hade skitkul och dansade så svetten rann!
Träffade en jäkla massa roligt folk och hamnade tillslut bak i skuffen på Håkans a4 tillsammans me Simon.
Kom till Borgen där det var efterfest, rätt okej förutom att min vapendragare Emma, som från början var den som kom på idén att åka, letade upp Stårschs soffa där hon sedan däckade.
Jahapp, hon fick stanna där över natten.

Mår som jag förtjänar idag efter två dagars alkoholande. Jisses amalia, kan ju inte vara bra för kroppen det här.
Men what the hell, jag har ju så jävla skoj! Blev ingen färgeteve vinst igår i alla fall, bra de, börjar som bli lite trångt här hemma nu ;p


Nä nu ska jag fräscha upp mig lite och sedan knata bort till Björn.


I'm still thinkin about you, you and just you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback