Shiny :)


Idag har det varit en bra dag och jag har varit glad största delen av den :)
Vaknade i morse då klockan ringde, znoozade nån gång (det måste man, annars är det inte rätt ;p) men gick tillslut upp vid sju . . . inte sådär gristrött som jag vanligtvis är utan utsövd. Helt otroligt det, igår somnade jag vid halv ett och vaknade utsövd, i vanliga fall brukar jag sällan somna mycket senare än elva och är då helt förstörd då klockan ringer . . . Nåja, bra att jag va pigg i morse iaf :)

På jobbet har det varit full huggning nästan hela dagen!
Vid halv tre började ruschen och sen var det konstant minst tio i kö ända till klockan var kvart i sju (!) Gissa om man var något schleten efter det. Svar ja. Men det var kul och jag var glad heeeela tiden :D Bra där Norling!

Pappsen och Ulla bjöd på mat då jag slutat, hemgjord pizza, mumma :)
Blev kvar där till halv nio och for sedan hem till Svensta. Ulla hade fiskat upp två små abborrar som hon kokat åt katterna, gissa om de åt med god aptit, haha, så sött :) Måste verkligen se till att ta mig iväg på Trollsjö nåt snart så jag kan bunkra upp ett rejält lager med fisk åt mina små godingar.

I morgon nalkas en ny dag på Shellet, great säger jag!
Ledig på tisdag, jobb onsdag-torsdag sedan ledig igen fredag och lördag sen jobb söndag. Rätt fin vecka ändå.

Ikväll åker Felicia till Götet för att hälsa på karln. Hoppas verkligen hon får det kanon där nere :D Kärlek till den jäntan! <3


Nä nu ska jag hålla tummarna för att Beck filmen som jag nu håller på att ladda ner snart är färdig så jag har något att somna till. Inte en kväll utan att jag somnar till något program/film på datorn, det är ju som härligt det ju :)


Godnatt folks.
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback