Sex and the city.


Done!
Jag har kollat klart på filmen . . . var kanske inte sååå pjåkig ändå, betydligt bättre än serien.
Undrar just om jag ändå kanske måste ge serien en chans till . . . lovar inget men kanske.

Vet inte riktigt vart den här kvällen tog vägen.
Slutade jobba vid fem, åkte hem till mamma och var väl framme där vi kvart i sex. Åt middag, drack en kopp kaffe, pratade lite. Åkte hem. Och nu är klockan kvart i ett. Vad har jag gjort sen jag kom hem mer än att fördriva tid framför datorn?
Ingenting vad jag vet.

Dagen på jobbet har varit ohyggligt seg. Eller fram till klockan var elva/halv tolv rusade tiden bara förbi. Men sen, efter att jag lunchat med folket på gästservice, då vill jag lova att det gick långsamt. Det var inte tråkigt eller så, jag var bara så förbaskat trött. Huga. Var måttligt nöjd då jag fick flexa ut kan jag säga. Innan jag gick ut till bilen gick jag förbi Fia i shoppen och fick med mig sex par strumpor hem, det kan jag lova att min byrå behövde!

I morgon vette huen vad det blir.
Är lite sugen på en dag i backen men har inte bestämt mig riktigt än, kanske blir på onsdag också.
Såvida inte Emma kommer hem tror jag att jag vill ha en ensam dag i backen, jag, ett par Head supershape och musik. Va?! Det vore väl kanoners kanon de egentligen?! Så får det nog bli.


Har kikat runt efter en massa jobb nu, finns ju en hel del faktiskt. 
Ska leta rätt på mitt cv och slänga iväg några ansökningar nån dag framöver.

Idag beställde jag förövrigt en ny Houdini tröja samt en Houdini väst :D Även mamma, Wille och Mackan ska få sig en varsin. Hoppas på inte allför lång leveranstid.



Jisses så tjatigt.
Kanske är dags att krypa till kojs.

Godnatt.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback