Reeetan.


Är i Rätan hos pappsen nu :)
Vi har dinerat kyckling och ris och ska nu kika på nån film som pappa bränt :)
Dock kanske jag skulle ha tage mig en dusch innan . . . av lukten från mina fötter att döma så är det nog bäst :/

Jobbat idag igen.
Har blivit över 30 timmar på tre dagar nu, börjar kännas i kroppen kan jag lova.
Dock är det bara i morgon kvar nu sen är det långledigt, ända tills på tisdag :D


I helgen blir det nog mest troligt Åsarna som det ser ut.
I morgon Big Moose med Niklas och Björn och.
Lördag (MIN FÖDELSEDAG!) en tur till staden för att lämna in telefonen på Telia, luncha med Robin, kolla in Emmas nya lya samt hämta hem den sistnämnda :) På kvällen blir det Ski Center där Patriks Combo ska spela - rooooligt :)
Och som sagt, jag fyller ju år - glömm förguds skull inte det ;p

Nu ska jag va social med pappa.

Tjiiing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback