Pasta ala Ida.


Efter att jag skrivit sist tog jag mig en tur bort på Dollar.
Hittade två tvättsvampar samt nå putstrasor - nu fattas bara motivationen sen ska väl bilen bli ren :)
Efter det var det bara tråkigt, dock strålande sol så jag testade turbon på Passaten efter 45:an, gick kanon! Haha.
Ringde Bogo och språkades lite med honom, han hade lika trist som jag så han bjöd bort mig på en kopp kaffe.
Trevlisch trevlisch :)

Vi blev hungriga och åkte ner på Ica för att shoppa some food.
Uppe i Oviken igen intog jag possition vid spisen och Mr. B soffan . . . som det ska vara ? NOT.
Nåja, jag hade ju lovat att laga maten och så blev det också. Pasta med köttfärsås, mumma.
Kikade på Eva och Adam undertiden vi åt.
Efterrätten bestod av Daimtårta för min del och Magnum glass åt herrn.
Efter filmen tackade jag för mig och åkte hem till Svensta.

Har varit och hämtat kattmat hos mamma och är nu hemma, redo att gå och lägga mig.
Jobb i morgon så då gäller det att vara pigg och allert ;)


Nä, tänderna ska borstas och katterna ska släppas in sen är det dags för fortsättningen på Beck filmen jag försökt traggla mig igenom några kvällar nu.

Godnatt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback