Nervös och mycket mer ;p


Sitter hemma i lägenheten, nyss hemkommen efter 20 härliga minuter i "kärringgrillen", fint som snus! :)
Har just tömt upp ett glas rött, i hopp om att stilla min nervositet . . . haha, kan ju alltid hoppas ;p

Låg ett avi i brevlådan idag, t,röjorna från Houdini har äntligen kommit (!) Satt som ett smäck, både tröjan och västen, ska bli spännande att se då Wille och Mackan testar deras.

Bra dag idag om man bortser från att jag jobbat på min lediga dag, haha, jo Ida Norling i ett nötskal (!!)
Var i valet och kvalet i morse innan jag skulle åka om jag skulle ta med mig saker för att kunna åka lite skidor (ifall det blev lugnt idag) men tänkte att jag kommer ändå inte ta mig ut så nä det struntar jag i. Kom upp på jobbet, glad i hågen. Servade kunderna som var ganska många . . . vid elva tog jag mig en kopp kaffe och slängde ett getöga på schemat. L på min rad, klart och tydligt (L=ledig) VA!? Men va faaaaaaan! Freddan bara skrattade och sa att han märkt en kvart efter att vi börjat (kvart i nio alltså) att vi var en för många, jag var en för mycket. Nåja, lyckades smila in mig hos Jonas som tog resten av dagen ledigt så jag slapp åka hem. Är ledig istället för honom i morgon - taaack kära du! :D

Gjorde en wild and crazy sak idag också, haha, måste våga för att vinna som man brukar säga. Jag vann inte men nog fan vågade jag allt ;p

I morgon är det staden som gäller. Tidig uppstigning på min lediga dag, som idag då med andra ord, haha.

Morbror fyller förresten år idag, 32 bast - GRATTIS! God tårta bjöds det på efter 45:an då jag slutat, tackar tackar :)

Har kommit på att jag och de andra flickorna på hyran ska ha en riktig tjejkväll och dag snart. Ska se till så vi är lediga samtidigt alla fyra nån dag så vi kan mysa till det rejält och sedan åka skidor en hel dag, skulle vara kanoners det. Kommer verkligen att sakna dem då säsongen är slut, riktiga godingar alla tre <3

Hum mer då . . . ska ta mig en cigg nu och ringa ett samtal sen blir det duschen och ett glas vin till ;)
Just ja, hittade ett par apsnygga jeans idag, G-Star . . . L O V E ! Tänk om nån vänlig själ ville öppna plånboken och ge mig dessa, skulle även bli jätte lyckligast om denne samtidigt ville köpa jackan som jag hängt undan . . .
Kom igen nu, det enda som behövs är 3500 . . . det är billigt . . . eller, ja det är ju snygga kläder i alla fall.
Ska fortsätta att drömma om min blivande inkomstkälla. En vacker dag ska han stega in där på hyran och säga "babe, jag är mannen du har väntat på, jag ska förgylla ditt liv och du kommer aldrig (såvida du absolut inte vill) behöva jobba igen". Drömma går ju, men jag är nästan säker på att han kommer att komma. Påskveckan är det säkert mycket rikt folk där uppe ;p


Nä, röka var det ja.
Tjing.

Btw. jag är äckligt glad, alltså sådär så det nästan är störande, minns fan inte sist jag var det. Plötsligt kändes allt så jäkla självklart och lätt. Gäller att ta vara på den här tiden, i morgon kan det vara försent.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback