Men va fan!


Nu snöar det . . . IGEN!
Nu tycker till och med jag att det räcker, det räcker och blir över.

Fan jag som har mattorna ute på vädring, nu kommer dom bli blöta för jag är alldeles för lat för att ta in dom nu . . . jaja. somliga straffar Gud med detsamma.
(Fuck att det ska vara mig han straffar hela tiden).

Gandalf är en tröttis, ligger här bredvid mig som en liten boll, ser nästan ut som han fryser. Sahara den galenpannan är ute på äventyr, undrar just vad hon pysslar med (?) Förra veckan berättade en av mina grannar för mig då jag var ute och ropade på henne att hon satt uppe i ett träd och jamade och vägrade komma ner . . . Tack och lov kom hon gåendes på backen med en svans större än en tallruska, haha, crazy mother fucker!

Nänä, nu ska jag kolla lägenheter. Dock har jag nog gått igenom alla annonser på blocket minst två gånger redan, men det kan ju finnas nån jag missat ;p Håll tummarna för mig (oss).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback