Knäpp?


Jag måste ha blivit helt knäpp, fått ett slag i huvudet eller någonting . . . för vet ni vad jag har gjort?!
Jag gick in på Tankafett.com och sökte (det är nu det konstiga börja komma), helt frivilligt, på Sex and the city.
Då sökresultaten visade sig klickade jag, även denna gång frivilligt, på en av länkarna -
Summan av kardemumman; just nu håller JAG på att ladda ner S.A.T.C filmen.
(Vi kan ju alltid hoppas att den kommer att vara lite bättre än serien i alla fall).

How wierd is that!?

Jag som annars är riktigt anti allt som har med denna serie att göra.
Men men, i brist på annat att kika på så måste jag väl ge den en chans.
Har inte bestämt mig än för om jag skulle medge här på bloggen att jag gillade filmen (om jag nu mot all förmodan skulle göra det). Vi får se.


Kommentarer
Postat av: Erika

Enligt mig behöver du inte vara orolig, jag tycker att serien är tuuuusen gånger BÄTTRE än filmen, som egentligen inte var speciellt bra....

2009-03-05 @ 10:38:54
Postat av: spjälle!

hur kan du tycka SATC ÄR DÅLIGT !!!!:O

2009-03-05 @ 19:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback