Kan hyran, kan hyra, kan hyran dricka sprit?!


Ohja, nog fan kan vi det allt!
Vi är de som kan mest om skidor och kläder och vi är nog de som kan konsten med att förtära alkohol på bästa sätt också! Personal festen igår var verkligen hur rolig som helst!
Tack alla mina underbara kollegor för en riktig kanonkväll, Afterski 1000 kan inte bli annat än kanon! ;)

Kom upp på Skalet vid 20 i 8. Minglade lite med folket, fick mig en öl ur "Johan och Henkas bar" och hade allmänt trevligt. Straxt efter åtta var det dags för mat, italiens buffé från Hildings, smaksens! Frågesport, gois, dans med mera med mera följde sedan. Tre tappra deltagare försvann in på toaletten, några (däribland jag) drog upp på hotellet och de övriga höll ställningarna kvar nere på hyran.

Uppe på hotellet var det rätt okej, inte direkt någon anstormning av folk men som sagt, helt okej :)
Jojje var på bjud humör och jaag fick nog i mig minst tio fisherman shots, mumma :)
Delade sedan en taxi med Tallåsen, Maria och Petter ner på byn. Somnade i Felicia baby darlings säng innan jag ens hunnit lägga huvudet på kudden tror jag. Sussade sedan som ett barn fram till halv åtta nån gång då F kom in och väckte mig. Kan inte ha varit helt nykter då så jag tackar gudarna för att jag slapp köra upp på jobbet.
Fullt ös medvetslös från morgonen, framåt halv tolv hade det lugnat ner sig och vid tilv kunde jag, Jonas och Bergner gå och få i oss våra efterlängtade pizzor. Hade stängningen med Lisa, rätt segt men på något mirakulöst sätt överlevde både hon och jag och kunde lämna byggnaden 20 över 7.

Duschade och stupade sedan i soffan då jag kommit hem. Somnade till och vaknade för ett litet tag sen. Ropade ännu en gång på katterna som då varit ute sedan jag kom hem . . . ropade men inga katter kom. Klädde på mig och gick ut och letade (haha, jaa jag vet, lite "hönsmamma" är jag allt) och hittade tillslut åt båda två. De måste ha blivit skrämda av nånting . . . Nåja, nu är de inne och båda verkar vara minst lika trötta som mig, det tackar vi för :)

I morgon är en liten stadstripp inplanerad. Måste lämna in telefonjäveln min, nu är det helt död. Går inte ens att ladda den. Hade även tänkt kika förbi på We och se ifall de har nåt fint åt mig där.

Nä, nu blir det "Diagnos okänd" sen sova igen . . .

Godnatt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback