Ka-ka-ka-karatefylla!


Helgen har gått i alkoholens tecken, rakt igenom, från början till slut.

I frredags var det åkning på Skale hela dagen, jag, Emma och Johan.
Skoj skoj med härlig åkning och god mat på både Hildings och Hovdestugan - nöjd.

Efter åkningen blev det hem till Svensta, shopping på glasbanken sen hem för fix och trix.
Ringde alla som jag känner och inte känner i hopp om att någon ville vara chaufför men icke. Pappa ställde dock upp tillslut, fiiiint. Emma drivade till Rätan där det blev lite förfest hemma hos Ante (dock utan honom som åkte till Klövsjö). Jag, Emma, Lim och Benny hade trevlisch och vid elva drog vi upp på Shellet.

Sen blev det svart.
Hela kvällen kan sammanfattas som en trailer för en film, något längre än en sådan dock, typ tio minuter. Några bilder från olika tillfällen under kvällen, osammanhängande? Japp. Men det var nog kanske kul? Eller?
Haha, blåmärken och en jävla ågren var resultatet av kvällen såg jag då jag vaknade på lördag morgon . . . :/ Telefonen, min nya älskling var dessutom borta, ringde upp på Skalet och jodå, dom hade hittat den (TACK!). Åkte upp med Björn och Niklas och hämtade min vän som dessvärre också tydligen haft en blöt fredag . . . det droppade av den och den ville inte starta. MEN BRA NORLING!!! Fitta.

Kalas hos mormor vid tolv, skoj skoj och en massa gott att äta :)
Jag bestämde mig för att åka på inflyttningsfest i Oviken och tackade för mig vid sju. Hem för lite sporadiskt fix och blev sedan upplockad av Robin och Frida som snällt skjutsade mig - tack för det kära ni :)

Vilken jävla fest alltså, hahahahahaha!
Jag hade hur jävla kul som helst och kom inte därifrån förrän klockan var fem på morgonen . . .
Behöver jag säga att jag var som ett lik igår på jobbet? Behöver jag säga att jag hade kunnat gjort vad som helst för att sluppit jobba tio timmar igår?! Nåja, det gick bra och jag överlevde.


Nu räknas dagarna ner inför nästa helg då det blir utgång på Skalet på fredag för att fira moi som fyller år på lördag sen på lörda är det inte helt spikat vad som händer än, antingen Oviken för ännu en inflyttningsfest eller Turingen . . . hum, jag röstar för det förstnämnda :)


Nu ska jag fixa fejan och sedan bege mig mot staden, måste försöka få nån ordning på min telefon - jag bara måste!


So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback