Home sweet home.


Äntligen är jag hemma!
Det är verkligen som man säger; "Borta bra men hemma bäst".

Jobbade igår, hade stängning och kom ner till byn (Vemdalen) vid halv åtta snåret.
Hopp in i duschen sen fix fix och prat med flickorna.
Vid tio kom Ola och plockade upp oss och släppte sedan av oss på Skalet.
Gick på förkrök hos nån kompis till F, där i stugan var det alla gånger livat då det fanns inte mindre
än två akustiska gitarrer och ett trumset (!) slå de den som kan ;p

In på hotellet för att rocka till Backyards. Lyckades tränga oss så vi stod näst längst fram
men pallade inte trycket mer än under en låt :/ surt.
Hann dock se Dregen, det gjorde min kväll ;)

Lite prat, dans och alkohol och kvällen blev en lyckad sådan!
Tack kära flicks för det <3

Idag var en mindre lyckad dag, usch. Mådde som jag förtjänade och ville inget hellre än att
skjuta mig i morse då klockan ringde. Tog mig dock igenom den rätt oskadd ändå tillslut.
Susade hem i ilfart och hoppade in i Tommy och Ninas bil där även pappa var och pkte vidare
mot staden. Lite påhälsning och sedan mat på Eastern var en bra avslutning på denna dag.

Nu ska jag tvätta mig lite, släppa in katterna och sedan krypa ner i sängen . . . det ni mina vänner
ska bli gudomligt skönt!
Blev bjuden på Guitar Hero afton hos Erik S men tror jag hoppar det, är på tok för trött :/


Kärlek till Pelle - den underbaraste!


Förresten, igår fyndade jag ytterligare lite till på den underbara rean som råder upp på shoppen;
ett grått linne med rätt mycket urringning, en Nikita t-shirt och två par Frank Dandy trosor - nöjd än en gång! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback