Grattis Grattis!


Grattis till mig idag!
Fått fina sms/samtal och inlägg på Facebook - tack alla för det! :D

Nästan nyss hemkommen från staden.
Lämnade in telefonen och fick det uppmuntrande beskedet att om mitt "ärende" godkänns av försäkringsbolaget så får jag ut en ny telefon, helt ny (dom reparerar inte fuktskador) Fääänks för det liksom!
Hann även med att äta på Tuttis med pappa och Amanda samt hälsa på Ulla på sjukhuset :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen göra mig snygg (läs snyggare)
Därefter bär det av mot Niklas och Björn där det ryktas om att det ska bjudas på tårta ;p

Syns vi i dimman?



Kommentarer
Postat av: lol

härliga kort från festen hos david :D riktigt nice!

2009-03-29 @ 09:51:25
Postat av: Ida

Vem är du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback