Flitens lampa.


Flitens lampa lyser minsann här på Ängesvägen 5B :D
Har satt på en tvättmaskin med mörka kläder, hängt ut mattorna på vädring, flidd ihop all disk i köket, tagit ur sängkläderna och ska snart hänga ut även de på vädring samt att jag varit och solat.
Damn i'm good!

Nu återstår bara att;
Plocka ur diskmaskinen då den är klar, hänga ur tvättmaskinen samt sätta på en ny, bädda rent i sängen, dammsuga, dammtorka och (om jag orkar) dammtorka lite. Skulle även ha gått igenom min garderob, sortera ut lite kläder jag inte använder etc. men det kanske får vänta tills i morgon . . . eller nån annan dag. Just ja, har även bokat klipptid så i morgon klockan 9.45 är det jag som får barret fixat, det ska bli underbart!

Då jag solade ringde söt Linus och frågade om vi inte skulle spendera lite tid i backen. I dag hinner jag inte, trist men sant. I morgon kanske jag skulle kunna klämma in det men det kan bli tight då jag även ska till stan i morgon kväll. Ska ta mig en funderare och se hur det blir. Skulle ju som varit skoj att åkt lite med honom, var länge sen nu :(


Blev alldeles slut efter solningen, är inte van vid värmen . . . ska det bli ändring på!
I morgon är det jag som lägger mig i det där solariet igen, damn, nu ska jag börja se ut som Ida igen, så de så!
Slut på det här vit-som-ett-lik fasonerna nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback