Dom viktiga skorna.


Helt såld på den gruppen alltså, så jäkla härligt med skånska (i alla fall i låtar).
Rekomenderas starkt, framförallt låten "förlåt för igår" - kanon!

Seg dag idag på jobbet . . . fast på något mirakulöst sätt blev klockan tillslut fem och jag fick flexa ut.
Ett impuls köp i shoppen, ett varsitt par apsnygga trosor till mig och Emma, haha, jaa fan ja.
Hälsade på fadern och co en sväng innan jag susade hemåt. Upp till momma för lite fika och prat och sedan till Pulsen för ytterligare 20 minuter i solariet. Börjar få riktigt fin färg nu, gött å inte va så jäkla blek :)

Ska snart gå och duscha . . . men det kändes jobbigt . . .

Jobb i morgon igen sen är det minsann två dagars ledighet för fröken Norling.
Fredagen ska spenderas i backen med Emma och några turister sen på kvällen lutar det åt utgång, okej Emma!?
Lördagen ska momma som fyller 70 år firas, trevligt att träffa släkten :)


Nä fan, nu måste jag ställa mig i duschen och få bort den här solarie lukten alltså.

Tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback