Änglarna.


Nyss hemkommen från staden.
Åkte in vid tre snåret med mamma och Karin. Mötte upp Emma, kikade in i nån butik och styrde sedan kosan mot Eastern där vi åt goood Peking soppa och sedan en middag för fyra. Mätta och belåtna gick (läs rullade) vi sedan iväg mot bion. Jag och Emma kirrade gotta medans mamma och Karin hämtade ut biljetterna.

Filmen, Män som hatar kvinnor, var verkligen kanon!
Länge sedan svensk filmindustri fick till något sådant - nöjd! :D
Tack kära mamma, Karin och Emma som förgyllde min onsdagkväll <3

Katterna är ute och jag ska just till att ställa mig i ordning för kvällen. I morgon är det först jobb som hägrar och sen på kvällen personalfest. Av vad jag hört av de som varit med förr kan det gå rätt vilt till . . . samt att det inte verkar vara någon som spottar i glaset. Damn att jag jobbar på fredag säger jag bara! Men men, jag ska njuta av varje sekund i morgon kväll och inte tänka på fredan . . . har ju överlevt en bakisdag förr så varför skulle denna gång vara ett undantag? ;)


Kvällen får avslutas med fortsättningen på Ratatouille, bra den jue :)

Goodnight, sleep well.
Kärlek till P. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback