Å-å-å-å-åsaaarna!


Sitter hemma vid köksbordet (kors i taket!), har just avslutat en tallrik nudlar och påbörjat en flaska Corona :) Nu maur je gött! Borde egentligen stå i duschen vid det här laget, helst vara färdig duschad men jag måste smälta maten lite samt uppdatera er kära läsare ;p

Åsarna ikväll med Sonja, Björn och Tobbe - kanske nån fler också who knows?
Eller ja, förhoppningsvis är det väl inte bara vi fyra som kommer att vara där ikväll . . . det vore ju trist.
Men ah, ni fattar, ni är ju inte dumma heller ;p


Lyssnar på Kate Perry just nu, grym den kvinnan, faktiskt.

I morgon är en liten stadstur inplanerad tillsammans med Robin :D
Lämna in telefonen på lagning och hoppas att Nokian har kommit tillbaka,  Därefter ska jag på Alina och lämna in datorn som också börjat apa sig . . . går bra för mig med mina elektronik prylar . . . även digital kameran borde få sig en service men den får vänta.


Undrar just vad man ska ha på sig ikväll då?
Hum . . . leggings och nåt mer kanske . . . kanske?
Äh, lär väl visa sig, har ju aldrig behövt gå ut naken förut och jag antar att jag inte ska behöva det denna gång heller.

Men nu folket - ÅK TILL ÅSARNA IKVÄLL OCH SJUNG KARAEOKE MED MIG!!!
Och glömm inte bort att jag fyller år i morgon - GÖRE INTE!



Tänker så in i helvete mycket på Dig . . . damn.



Kommentarer
Postat av: Felicia

GRATTIS MIN DARLING!!!!! Ringer dej sen!! PUSSSAR

Postat av: Ida

Tack babe! Ring mig sen och gå ut med mig ikväll! Göre bara göre ;P PUSSAR!

2009-03-28 @ 11:10:11
URL: http://iidaa87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback