YES!


Äntligen säger jag bara - Ä N T L I G E N !
Nu är telefonen hämtad, min efterlängtade C902 som jag ägt i, tjaa, typ två och en halv månader men som jag bara kunnat bruka i cirkus tre veckor på grund av att den varit på lagning den övriga tiden :/ Men nu lell ska de väl va faan om vi inte ska kunna lära känna varandra ordentligt! Typiskt mig att jag hade tappat bort minneskortet till den så jag var tvungen att köpa nytt, dock fick jag 15% rabatt som lite plåster på såret, får väl tacka och bocka för det i alla fall då.

Kikade bort på Pc en sväng också för att se då Kristina och hennes klass klädde flaket, blir nog fin fin gamm Volvon :)

Har även varit och kikat lite på fölet ikväll då han var ute och sprang i hagen, meeen vilken goding han är alltså! Så mycket energi och glädje i det lilla livet. Där har vi en anledning till att det kanske kan bli lite jobbigt att flytta - man får inte se honom växa och utvecklas . . . :/ Men men, dom här hemma får skicka bilder med jämna mellanrum så jag får se hans utveckling :)

Nu sitter jag och syster här hemma hos mig i Svensta. Emma har fixat håret och sminkat sig med sitt nyinköpta smink så hon är ruskigt snygg! Själv sitter man här med håret i en slarvig knut, ett litet uns smink och ett jävla munsår - jag känner mig inte snygg. Men men, this is me. Nu har E plockat fram en massa pärlor och läderband så nu ska vi till och göra halsband - sköj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback