My heart is beating like a jungle drum.


Ligger/halvsitter här i sängen på Ängesvägen. Helt förstörd i kroppen efter gårdagens brännboll . . . jisses, måste verkligen ta itu med det här med träningen, kan ju inte vara normalt att ha en sådan fruktansvärd träningsvärk efter 40 minuters brännbollsspel?!

Har i alla fall haft riktigt skoj i Ånge! Många härliga människor har jag träffat, en del kända och en del okända, skoj! Åkte ner med Flisan i fredags efter att jag kommit hem från Östersund och studentfirandet där (som var riktigt trevligt btw). Satt inne hos Åsa och Forsa en stund innan vi flickor knatade över till Micke och Malin för att dricka Margarita samtidigt som vi pimpade våra lagtröjor :) Då tröjorna var färdiga knatade vi iväg på nån fest, trevligt trevligt, dock var jag trött så jag avvek rätt tidigt. Sussade sött på Forsa och Åsas soffa.

Tidig uppstigning igår, halv åtta (!!) knäckte en Cube och fixade nunan innan det var dags att knata iväg för att spela första matchen som vi hade halv nio. Förlorade . . . stort, 29-51 tror jag det blev. Vila en timma innan det var dags för match #2 som vi också förlorade, dock bara med nio poäng. Men som vi resonerade igår, huvudsaken är inte att vinna utan att kämpa och ha roligt och nog fan kämpade vi allt och roligt hade vi jävlaranamma! :D Kikade på några fler matcher, åt hamburgare, pratade med roligt folk och mådde gott. Hem till Micke och Malin. Jag var trött som ett svin och försökte hitta skjuts hem, tack och lov att jag inte hittade någon då kvällen visade sig bli väldigt rolig! Satt och drack i Malins lägenhet samtidigt som vi ställde oss i ordning, gick ner till Micke en sväng innan vi åkte vidare hem till Maria och Simon där förfesten fortsatte. Riktigt skoj! Knatade bort på Tallbacken där vi rockade jävlar. Avslutade kvällen diskuterandes med två poliser och en snygg pose på en polisbils huv :p

Dagen har varit seg och allmänt seg. Ont i hela kroppen, bakis och trött. Nåja, lyckades ta mig hem och lyckades ta mig iväg och städa bilen - det är jag nöjd över, lite kreatvi har jag alltså varit! Har även varit borta hos mor en sväng samt flyttat min adress från Ängesvägen till Bautastensgatan - wiiiho, NU ÄR DET PÅ RIKTIGT! :D

Nu ska jag kika på sista avsnitten av Tonårsliv innan det är dags att sussa. Har ett fullspeckat schema i morgon så jag gissar på att jag kan komma att behöva nattens sömn.

Tack nu alla godingar som varit med och gjort helgen riktigt kanonskoj! TACK!

Natti natti.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Tack Darling för att du följde med till Ånge! SKIT KUL!!!

Men du snart fär ma!!! Ohhh myy!!

LÄNGTAR!!

Kommer till dej imorn å hjälper dej med läggan!! :)



PUSSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback