My enemy and i.


Trööööööt!

Då Flisan kom idag kunde jag inte längre hitta på ursäkter till att ligga kvar i sängen. Bara att gå upp och ställa sig i duschen, invänta Emma och sedan åka iväg och äta lunch på Statoil. Sen började det. Packandet. Har lyckats packa ihop i princip hela köket. Allt i tv-rummet förutom de stora möblerna samt en massa annat. Körde en fullsmockad bil till Rätan och dumpade av det i pappas garage.

Meeeen . . . trots att vi packat som några idioter idag kan jag inte direkt påstå att det syns. Ser snarare värre ut än innan. Dock har ju de flesta sakerna vi kört iväg tidigare stått i skåp så det kanske inte är såååå konstigt att det inte syns någon direkt skillnad. Nåja. En heldag till i morgon och det blir nog i princip klart. Gött! :D

Skatteåterbäringen kom som en skänk från ovan idag. Tack tack tack för det!

Som sagt, en massa packande även i morgon sen hade jag även tänkt att syster skulle få slänga i lite fler slingor i håret. Skulle ju inte vara helt fel att bli lite blondare nu till sommarn :)


Nä, man kanske skulle ta och borsta av gaddarna och krypa ner i bingen.
Natti natti.


Kommentarer
Postat av: Sophie.

Jaa, jag tänkte på det jag med. Men jag jobbar ju bara till 3 juli, efter det blir det nog en tripp ner så då måste vi ses :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback