Kan inte fatta . . .


. . . att vinden verkligen har vänt för mig.
Helt jävla otroligt!

Trodde väl aldrig att jag faktiskt-verkligen-på sant; skulle flytta härifrån! Trodde aldrig att det skulle gå så smidigt som det faktiskt har gjort. Tji så fel man kan ha ibland - tack gode gud för det!

I veckan blir det en massa massa packning för min del. Måste tömma lägenheten på allt, städa ur den samt hitta ett bra ställe att förvara mina ägodelar på. Jisses, en hel del saker att göra som ni kanske hör. Men det ska gå. Har gjort rekordflyttar förr så jag ska nog kunna fixa en till :)

Förstår ni att jag inom lite drygt en vecka inte kommer att bo här nåt mer? Förstår ni att jag då har flyttat och påbörjat mitt nya liv? Jag kan inte fatta det så jag förstår om inte ni heller gör det. Helt overkligt!


Nä, nu ska jag gå ut och städa bilen. Behövs verkligen efter alla dessa turer upp och ner till Götet. Konstigt att bilen blir skitigare (invändigt) av det . . . strange men så är fallet. Åker in till staden i eftermiddag, pappa ska lämna lastbilen som Kristina och hennes klass ska åka runt på i morgon och jag ska hämta ut min telefon som ÄNTLIGEN är klar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback