Hos Per.


Sitter hemma hos Per nu.
Har ätit godig mat tillsammans med honom, Jonas och Flisan. Inväntar nu att min rabarberkaka ska bli klar . . . tar sin lilla tid. Men den kommer att bli god - den måste bli god!

Dagarna här nere i Götet flyter på bra. Ordagrant flyter . . . så fruktansvärt varmt! Skulle inte klaga ett dugg om det inte vore så trist att jag var tvungen att jobba inne i kokheta lägenheter. Men men, kan ju hoppas att all den svett man svettas ur ger resultat på vågen.

Kommer hem en sväng vecka 28, Ludde darlingen ska till Östersund på tävling så då passar vi på att lifta med upp :)


Nä, nu är kakan klar som det verkar, Flisan tog i alla fall ut den ur ugnen nu så vi kan ju bara hoppas att det blev god. Dock kom jag på nu att jag glömde att strö på mandelflarnen, faaaaan! Hoppas att inte dom är avgörande för smaken :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback