Hel seriöst!


Nä nu jävlar ger jag fan snart upp alltså!

Motivationen till att hålla på å packa lådor är mindre än noll, den ligger verkligen på minus. Har lyckats plocka ner några saker från väggarna som jag lagt i en låda samt att jag lyckats klura ut hur man viker ihop flyttlådorna som jag fick av Ulla, men that's it. Tvättat två maskiner har jag visserligen gjort, varit på Dollar med gamla datorn och lagt in en annons på Blocket har jag också hunnit med men sen är det fan inge mer alltså.

Ååh, kan inte nån komma och göra detta trista åt mig?!
SNÄLLA!?!?!

Ska snart gå bort till mamma och äta, pannkaka var det vist :) Sånt tycker jag om, pannkaka, mamma och att bli bjuden :D Innan jag går dit ska jag plocka ihop allt i sovrummet, okej??! Japp det ska jag. Sovrummet ska vara klart innan jag går härifrån.

Punkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback