En sak som är bra med mig . . .


. . . är att jag vet att jag är seg, svårstartad och att min karaktär oftast lyser med sin frånvaro.

Idag exempelvis skulle jag ha varit uppe för bra länge sen och packat, ringt en massa trista samtal, varit på mammas jobb och frågat Björn lite snällt om han ville fixa min dator, beställt kött på Ica med mera med mera. Men redan igår visste jag att jag inte skulle ta mig upp så lätt för att fixa all dom där sakerna, lika bra att vara ärlig mot sig själv och er andra :p

Nu ska jag i alla fall gå upp, slänga på en tvättmaskin, kolla igenom min gamla dator om det är något som jag ska ha kvar, klä på mig och sedan knata bort på Dollar en sväng. På vägen tillbaka slinker jag in på Ica och beställer maten. Si där, då kan jag genast bocka av några saker från min lista som ännu inte finns mer än i mitt huvud.


På återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback