Du fick din vers om kärlek, den handlade om närhet.


Har kommit igång rätt bra sen sist jag skrev må jag säga - bra Norling!

Var och dinerade god pannkaka hos mamma, mys då hela familjen (utom Emma) är samlad. Inte ofta det händer och det lär ju inte bli oftare efter helgen . . . :( Tro inte att jag inte tycker att det ska bli apjävla roligt att flytta, för det tycker jag verkligen! Ser fram emot det till tusen men samtidigt får jag en liten klump i magen då man tänker på hur långt bort ifrån alla nära och kära man kommer . . . kommer att bli jobbigt att vara ifrån dem. Framförallt Emma, Wille och Mackan. Emma för att hon står mig så fruktansvärt nära och har alltid gjort. Nu kommer vi inte alls att kunna ses på samma sätt. Wille och Mackan för att dom ju alltid funnits så nära mig, ända sedan de föddes har jag ju bott max två mil ifrån dem. Nåja, jag får bita mig i läppen och tänka possitivt - i'm gonna make this! Det vet jag att jag kommer att göra men det kommer nog va lite jobbigt sådär i början.

Sen jag kom hem har jag i alla fall packat ner alla kläder som jag inte kommer att ha användning för innan fredag. Samt att alla vinterkläder är nerpackade i en låda, alla skor ligger i en stor bag. Jaa, sovrummet börjar tappa sin form skulle man kunna säga. I morgon är det förhoppningsvis näst intill helt tomt.

Sitter och dricker ett glas rött nu samtidigt som jag lyssnar på Kape. Riktigt bra är han, har ni inte lyssnat på honom innan så tycker jag alla gånger att det är dags att börja nu!

Nu ska jag bränna en skiva, en "lugna favoriter" mp3 blir det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback