Det tar sig.


Mjodå, sakta (jävligt sakta) tömms lägenheten på grejer. En del åker ner i kartonger/sopsäckar andra säljs. Som nyss var Gert här och köpte soffan - nice. Klockan tre kommer nästa kund för att hämta utemöbeln :) (Samt att Ulla tog och slog till på vardagsrumsbordet!)

Just nu vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig för . . . vet inte riktigt vad mer jag kan packa ner. Pappa ska komma senare ikväll och hämta resten av de stora möblerna och det är väl i princip det som är kvar + de sakerna som jag ska ha med mig ner till Götet nu då förståss. Jaa jävlar, blir nog bra det här bara det blir klart. Och klart ska det ju bli, det måste det bli rättare sagt. Åker ju snart. Lördag morgon då ni jävlar rullar vi neröver med den mellanstore blåe på oestämd tid! :D


Nä nu ska jag ringa till Malin och höra ifall hon kanske kan hjälpa mig att slinga håret. Vore som väldans snällt de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback