Wiiihooo!


Nu jäklar i min lilla låda har jag INTERNET!

Kunde fan inte hålla mig längre så idag slank jag först in på Telia för att få lite information om deras mobila bredband. Verkade ju ok men (smart som man är) kikade jag vidare. In på Telenor för att höra vad de hade att erbjuda - verkade mycket mera lockande. Så efter ett litet samtal med Ludde där han bekräftade från säkra källor att just Telenor funkade riktigt bra gick jag tillbaka och köpte mig ett abbonemang!

Faan så smidigt samt att det faktiskt går riktigt snabbt, snabbare än jag trodde i alla fall. :)

Trodde den här dagen skulle bli dålig. Tog mig upp i bra tid, duschade, åt frukost och ställde mig i ordning. Än så länge var allt bra. Missade första bussen (som vanligt), ingen större skada skedd. Missade andra bussen och insåg då att vi skulle komma försent. Kom på jobbet och fick våra papper med "dagens arbete". 4 lägenheter varav en redan påbörjad. Jomen såatte! Va klar vid 20 i 3, lagomt de att ta det lugnt sen. Gick in och kikade en sväng i Björn Borg butiken och sedan på Peak. Mycket fint men inget fick dock följa med mig hem idag, får bli sen då lönen kommer.


Nä, uppdaterar mer sen gott folk. Ni kan göra er beredda på en betydligt tätare uppdatering hädanefter :D


Kommentarer
Postat av: felicia englund

det låter fin fint:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback