En lista.


Vad heter du?

Ida Cecilia Norling.
Vart bor du?
Gothenburg - Hisingen - Eriksberg (än så länge).

När är du född?

28:e Mars 1987
Beskriv din stil med 3 ord?
Egen, bekväm men samtidigt trendig/snygg.
Vad innebär mode för dig?
För mig är det att "hänga med" i vad som är inne just nu, det med en kombination av egna idéer och intryck är mode! 
Vilka är dina favoritaffärer, butiker?
Jc, Gina, Mq samt H&M ibland. Beror helt och hållet på vad man ska ha. Gäller det jeans är både Gina och H&M uteslutna men gäller det däremot basic toppar, linnen, underkläder etc. funkar de alldeles utmärkt!
Shoppar du second hand?
Har bara gjort det en gång, i Åre där jag hittade en Peak väst - kanon!
Vilken är din favoritdesigner?
Har faktiskt ingen favorit.
Vad är din favorit i höst?
Leggings och stora stickade tröjor, funkar alltid och ser trendigt ut samtidigt som det är bekvämt.
Hur mycket shoppar du för i månaden?
Beror helt och hållet på vilka tillgångar jag har. Men en större del av lönen går helt klart åt till skor, kläder etc.
Dyraste plagget respektive billigaste?
Dyraste kanske är Goose jackan och billigaste är kanske nåt linne eller liknande från H&M.

Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag?
Garanterat kommer jag att shoppa mer!
Brukar du tröstshoppa?
Ohja! Har aldrig förstått mig på de som tröstäter, tröstshoppa is the shit!
Högklackat eller lågklackat?
Båda delarna är ruskigt snyggt! En vanlig dag på stan föredrar jag dock lågklackat, men inför en utekväll åker highheelsen på ;)
Vilken är din drömväska?
Hum . . . min stora last här i livet är ju inte handväskor, så jag kan inte direkt påstå mig ha någon drömväska.
Vilket blir ditt nästa köp?
Tjaa, beror på vad staden har att erbjuda. Har inget jag egentligen behöver men nåt lär nog slinka med. Hade dock tänkt försöka hitta några nya Björn Borg eller Frank Dandy boxers.
Favoritblogg?
 Ingen speciell, läser vännernas bloggar och det är väl allt (tycker dock att ni är lite dåliga på att uppdatera).
Vilka är dina stilikoner?

Är inte så intresserad men gillar Paris Hiltons stil samt henne som person.
När upptäckte du ditt intresse för mode?

Jag har alltid varit intresserad, inte ens som liten tog jag på mig vad som helst. Sen då man började tjäna egna pengar och alltså hade lite större inkomst ökade intresset markant och garderoben utökades med, till största delen, märkeskläder.
Vad vill du jobba med i framtiden?

Har insett att mina chanser för att bli modell nu är minimala så det har jag lagt åt sidan. Frisör är nu något jag verkligen skulle vilja bli.
Favoritplagg just nu?

Mina mörkblåa Nude jeans.
Favoritaccessoarer?
Skor - skor - skor - skor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback