Utgång.


Blev så jag gick ut igår.

Kikade först på Wallander - Skulden, faktiskt rätt bra så den kan jag rekommendera! Efter filmen låg jag och funderade fram och tillbaka. Ugång eller inte? En lugn hemmakväll med film och kanske lite onyttigheter kändes lockande . . . Men så började jag fundera över hur mycket jag skulle missa om jag inte gick ut. Tog en dusch, hällde upp ett glas vin och ringde Mackan som för stunden var på förfest. Bestämt! I'm going out!

Fixade kläder, smink och hår och blev mer än nöjd med allt. Fan inte varje dag man känner sig riktigt snygg då man ska ut, skoj när det händer. Tog en taxi bort till Wieselgrensplatsen och mötte upp Mackan. Gick upp på festen och hälsade på folket. Efter drygt en timma där tog vi vagnen in till stan och entrade Parken. Kanon skoj var det verkligen!

Vid fyra snåret var vi trötta och Anton fixade taxi hem. Roligaste taxi chauffören nånsin! Spelade hårdrock på högsta volym och viftade med sånna där leksaker som lyser i olika färger (sånna som man brukar ha på konserter), haha, han hade bra nog många :p Skrattade gott och hade allmänt rolig. Hoppade av vid Fågleviksvägen, gick in och somnade.

Idag har vi flyttat ut från Totte och hem till Anton. En jäkla massa grejer man har trots att vi inte har något riktigt boende. Huga ligen, kläder och skor till förbannelse . . . Efter flytten belönade vi oss med en varsin Volvo special och tog därefter en siesta.


Nu vette huen vad som komma skall, ringa syster kanske och fråga ut henne om hennes gårdag :)

So long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback