Sweet home Svenstavik!


Är nu hemma i Svenstavik. Nånstans mellan kvart över ett/halv två i torsdags natt rullade jag och Ludde in på Klövervägen 1. Satt uppe och språkades lite med Emma och gick sedan och la oss. Gårdagen bjöd på fika på café, besök på glasbanken och Dollar, god middag här hemma, alkohol och spel med Emma, Ludde, Ola, mamma och Bengt. Riktigt skoj var det :)

Idag är det super motard tävling i Lungre på schemat. Ludde, Flisan och Anton är redan där. Själv väntar vi nog någon timma till innan vi åker. Tror inte att det riktiga racet började förrän ett nångång.


Jaa förresten. Jag har börjat töjt örat. Startade med en tungstav, satte sedan i ett smycke på 3 mm, bytte till 4 mm och har nu nått mitt mål på 6 mm. Gött de!


Nä, nu ska jag börja ställa mig i ordning jag, adios amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback