Slutdestination.


Sista stoppet innan nedfärd igen. Befinner oss med andra ord i Rätan :)

Då vi kom var pappa precis i full färd med att ställa i ordning i kokvagnen. Åt sedan mycket god mat! Om det är nåt min käre far kan så är det att laga mat, framförallt woka!

Blidde lite kallt dock så vi sitter nu inne och inväntar kaffet och glassen.

Har verkligen mått gott den här helgen! Riktigt gott :D Jag behövde få komma hem och hämta andan ett tag känner jag. Trivs som fisken i vattnet i Göteborg, det gör jag. Men samtidigt kan jag inte stryka under stolen med att jag för alltid kommer att vara en sann Jämtlänning, ända ut i fingertopparna så då är det väl klart man längtar hem emellanåt.


Nä, nu är det dags att vara lite social med folket.


So long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback