Lalalalista!


Är du..

Arrogant: Tycker jag väl inte att jag är.

Osäker: Väldigt sällan, låter munnen gå i 110 så brukar det mesta lösa sig :)

Trött: Alldeles för ofta, måste börja röra på mig, det är det som är felet - i know that!

Intressant: Det tror jag nog att jag kan uppfattas som.

Smart: Jooo . . . eller?

Barnslig: Alla har vi väl våra stunder.

Liten: Njaa, inte på längden i alla fall, kanske inte på åldern heller numera.

Lätt: Kunde varit lättare.

Skoltrött: Nädå, inte nu längre då jag slutade plugga för över tre år sedan.

Rolig: Haha, ooh ja!

Pratglad: Y E S !

Frågvis: Ofta, frågar man inget får man inget veta.

Organiserad: Faktiskt. Dock lever jag för tillfället ett väldigt oorganiserat liv :/

Hälsosam: Skulle ljuga om jag sa att så var fallet.

Blyg: Icke.

Attraktiv: Inte för att vara ego men jo det tror jag nog att jag är.

Lätt uttråkad: Mmmm , , ,

Vegetarian: No no no!

Besatt: Av?

Pålitlig: Japp.

Filosofisk: Jomen ibland är jag nog det.


Har du..

För många vänner: Kan man ha för många?

Förföljelsemani: Tack och lov inte.

Tvångstankar: Jo nån kanske men inget som direkt stör mig.

Färgat håret: Jo det är ett måste för att dölja den här råttfärgade nyansen.

Brutit några ben: Aldrig nån gång.

Några piercings: Tunga, öron, navel och näsa.

Egen dator: Jao.

Gjort bort dig rejält: Jo, men jag är en sån typ av person som sällan skäms eller får ångest så det bjuder jag på.

Bra självförtroende: Har blivit betydligt bättre nu på senaste tiden.

Komplex: Finns väl en del saker på den här kroppen som skulle kunna bli bättre - och det ska det fan bli också!

Kysst någon: Mmmm :)

Haft sex: Ja.

Tagit nakenbilder: Ja.

Sagt jag älskar dig till någon idag: Jaa, sa nog det då jag pratade med mamma och pappa tidigare idag.

Varit kär: Jaaa!

Blivit kär i någon på nätet: Nää . . . vet inte om jag tror på sånt där.

Dumpat någon: Mjoo.

Stulit någonting: Preskriberat.

Gjort något olagligt: Mitt svar på ovanstående fråga skulle ju kunna användas som svar på den här.


Vem..

Saknar du: FAMILJEN/Jämtland/Svenstavik/Rätan - trodde jag aldrig.

Vill du döda: Ingen vad jag vet.

Rörde dig sist: Kanske Anton råkade stöta i mig förut då vi kikade på film.

Slog du sist: Kan inte minnas.

Kramade du senast: Oj, Flisan? 

Kysste du senast: Tsss :p

Skrev du till sist: Sms till Flisan där jag bad henne köpa nachos och dipp ;p

Vill du vara som: Ingen annan än mig själv.

Sårade dig sist: Vet inte.

Vill du bli galet full med: EMMA!

Gjorde dig riktigt glad senast: Min senaste Jämtlandsvistelse.

Fick du sms från senast: Från Jonas Mattsson.

Ringde dig senast: Det var nog Martin det.

Ska du gifta dig med: Om jag ändå visste det . . .

Får dig att skratta: En hel hop av folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback