La Sunes della Sommar.


Fortfarande hemma hos Anton, sitter och kikar på Sunes sommar nu, long time no see. Skrattar gott i vanlig ordning till den filmen!

Har varit down hela dan idag, haft hemlängtan och bara varit allmänt less och motivationslös. Trist. Lyckades dock samla all den kraft som behövdes för att följa med Totte ner på Maxi. Knatade där förbi film/tv-spels avdelningen och det var där jag såg det - Guitar Hero World Tour. Katjing! Några minuter senare var spelet mitt! :D Susade fort som fan hem till Bauta för att hämta ps2. Tillbaka till Anton där spelet kopplades in fort som ögat sen har jag stått som klistrad (med ett litet avbrott för middag). Jisses va skoj det är! Helt såld igen, ungefär lika som då jag spelade det för första gången. Hääärligt! Lär bli mycket spelande för min del framöver som det känns, bra det, billigt nöje ;)


Nu är snart filmen slut och då dags för oss att bege oss hemåt för att sova. Konstigt det där, fast man inte gjort ett jota idag (mer än att spela GH då) så är man ändå helt slut. Underligt.

Nä, hej och godnatt med er folks, tar förhoppningsvis inte alltför lång tid innan nästa uppdatering sker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback