Jiiiiiihoooo!


Ä N T L I G E N ! !
Idag ringde ett 031 nummer på min telefon. Trodde det var från jobbet innan jag svarade och fick höra Anne-Lis röst . . . (Anne-Lie har hand om en massa lägenheter som vi lagt in intresse på). Hon sa med glad röst att hon nu hade en lägenhet åt mig. En tvåa på 53 kvm cirka 5 minuter från Wieselgrensplatsen = cirka 5 min till centrum samt, det absolut bästa av allt - FÖRSTAHANDS KONTRAKT ! ! !

Jag och Flisan har varit och kikat på den nu. Riktigt mysig, lite färg där som jag själv valt ut och den kommer att vara tipp topp! :) Sen ännu en mycket bra sak var att Anne-Lie sa att de snart skulle komma in en liknande lägenhet till, i typ samma område så vi skulle få gångavstånd till varandra. SJUKT GLADA VI ÄR!

Så sjukt glad, känns underbart och helt plötsligt blev Göteborg en väldigt vacker stad igen :p


Nu ska jag mysa med mina sambos :)


Kommentarer
Postat av: Emslan

Äntligen! Va skoj för er :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback