I need your help!


Okej mina kära läsare, då ska vi se om någon av er är villiga att hjälpa er kära skribent . . .

Till helgen skulle jag mer än jätte jätte gärna vilja åka hem till Jämtland! I know, jag var hemma förra helgen men det var ju liksom bara en bonus. Ludde skulle ändå upp och jag passade på att haka på :) Den här gången är det för att jag vill upp. Jag skulle såååå gärna vilja gå på Vattenfestivalen i Berg och kan därför i princip nästan göra vad som helst för att få åka upp. Mmm, jag vet, dyr resa för att åka till Hoverberg (!!) men ni anar inte hur mycket jag saknar er där uppe. Ni anar inte hur jävla gärna jag skulle vilja sitta med er en fredagkväll, prata lite skit och sänka några kalla.

Så, om det finns någon där ute som känner sig manad att betala en biljett (tåg eller flyg spelar ingen roll) eller bensin så får ni gärna höra av er. Förslag om sidor med billiga resor mottages också :)

Skriv en kommentar eller slå en pling vettja om ni har någon lösning på mitt problem.
Jag kan tidigast åka upp torsdag den 16:e och senast ner söndag den 19:e.


Tack på förhand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback