Gothenborg..


Sitter hemma hos Bernhardsson den äldre, Anton alltså.
Inte bakis men dock lite seg efter gårdagen. Först sol och bad vid Andalen sen fest på Björkö. Rätt skoj men dock ingen tio poängar kväll. Nåja, man kan inte lyckas jämt.

Är sugen på ett Desperate Housewives maraton samt en massa socker i form av sliskiga bakverk och dyligt. Det först nämnda verkar vara svårt att tillfredsställa då den säsong jag framförallt vill se (säsong 5) inte kommit ut på DVD än. Det sistnämnda blir nog en lättare nöt att knäka men orkar jag ta mig de 400-500 metrarna ner till Ica Maxi?

Har suttit och letat resor hem nu. Hittar inget bra som passar min plånbok. Vi ska ju hem nu till helgen, åker på tosdag men då händer det ju ingenting. Absolut ingenting . . . ingenstans. Visserligen hade jag planerat att bara umgås med la familia men det hade ju som ändå varit skoj att träffa det gamla gardet också över en öl eller två. Så därför kom jag på att det skulle vara perfekt att åka upp även v.29 då det är vattenfestivalen i Hoverberg samt invigning på stråket. JAG VILL JAG VILL JAG VILL! Ingen som känmer sig manad att betala en resa till mig då, helst en flygbiljett då det tar betydligt mycket kortare tid. Nån?? Tänk va skoj vi skulle kunna ha om jag kom upp! :D


Nä nu har dom dragit igång herrgårdsvagnen, ska gå ut och kika om man kan ge dom ett handtag eller två där :p





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback