Igen.

STEG 1

Namn: Ida (andranamn) Norling.

Bor: I nöjesmetropolen Svenstavik.

Ögonfärg: Blååå.

Hårfärg: Brown.

Skostorlek: 39/40.

Längd: Etthundrasjuttiofem centimeter.

Höger eller vänsterhänt: Höger.


STEG 2

Skor som du bar idag: Mina utomordentligt sköna Salomon.

Jacka som du bar idag: Min nya The North Face.

Dina svagheter: Lätt retlig.

Rädsla: Att bli ensam.


STEG 3

Första tanke när du vaknar: Om jag ska upp och jobba är väl första tanken "Ååh, inte nu!" Är det en ledig dag är nog första tanken "Vad är klockan?"

När somnar du: Cirka fem minuter efter att jag lagt mig och vridit på en film.


STEG 4

Pepsi eller Coca Cola: Coca Cola in my heart!

McDonalds eller Burger King: Burger King, dom har väl i alla fall sallad på burgarna?

Adidas eller Nike: Nike får det nog bli.

Lipton Ice Tea eller Nestea: Lipton tror jag . . .

Choklad eller vanilj: Glass eller vad? I så fall svarar jag vanilj.



STEG 5

Svär du? Oftast.

Sjunger du? Så fort tillfälle ges.

Duschar du varje dag? Näst intill.

Gillar du skolan? På den tid då jag fortfarande gick i skolan avskydde jag den, i alla fall gymnasiet.

Tror du på dig själv? Det händer dock inte så ofta som jag skulle önska.

Kommer du överens med dina föräldrar? Japp det gör jag, men det är klart, även solen har sina fläckar ;p


STEG 6

Har du under den senaste månaden:

Shoppat? Ja, alldeles för mycket.

Ätit en hel ask müsli? Nää.

Ätit sushi? Nope.

Stått på scen? Inte det heller.

Skejtat? Icke.

Bakat? Nej.

Stulit något? Nån snus av Pelle kanske.

Ljugit? Nån vit lögn kanske men inget jag kommer på nu.

Kysst någon? Mmm ;)

Kramat någon? Japp :) 


STEG 7

Har du någonsin:

Däckat eller varit jättefull? Mhmm.

Varit full?: Var inte ovanstående fråga svar på det?

Blivit kalladra? What?! 

Blivit nerslagen? Haha, jaa, av Emma . . .

Busring någon? I ungdomens glada dar hände det väl nån gång.

Gjort något som du ångrade? Jo, den som säger att den aldrig gjort nåt den ångrar måste ljuga.

Fått IG i nått ämne eller på något prov? Tyvärr ja.

Kastat en sten på nån ruta? Nä, har inget minne av att något sådant skulle ägt rum.


STEG 8

I framtiden..

Namn på barn? Tilly, Melker och Melvin är fina namn men det har säkert hunnit ändras många gånger innan det är dags.

Hur vill du dö? Bara somna in, utan krämpor eller liknande.

Vad vill du bli när du blir gammal? Rik.


STEG 9

Antal människor du skulle ge ditt liv för? Ett gäng.

Antal CD-skivor du äger? Oj, ingen aning.

Antal piercings?: Tre.

Antal tatueringar?: Två.

Hur många gånger har du varit med i tidningen? Inte en blekaste aning.


STEG 10

Vad ska du göra i sommar? Har inte hunnit så långt i planerna än . . . men nåt lär det väl alla gånger bli. Bulgarien ;)
Vad ska du göra i vinter? Jobba på hyran på Skalet.

När tar du studenten? Tog studenten 2006.

Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? Uppenbarligen.

Vad händer till helgen? Jobb jobb jobb . . . som vanligt.

Vad vill du helst göra just nu? Gå och lägga mig men jag måste göra matlåda först :/


STEG 11

Vad tittar du först på hos killar/tjejer? Killar: ansiktet. Tjejer: brösten.

Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först? Jaa, många av mina vänner har ju redan en pojk/flickvän och har haft sedan länge så jag förstår inte riktigt frågan.

Vem är den perversaste person du känner? Humm . . . jag själv?

Hur många gånger har du varit utomlands? Hum, Norge etc. är ju också utomlands . . . ingen aning.

Vilket land är bäst? Förutom Sverige så måste jag nog säga Bulgarien.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback