Test.


HUR


Svarar du i telefonen: Oftast bara med ett "hallå", dock anstränger jag mig så pass att jag svarar "Ida" då det är ett nummer jag inte känner igen.

Tycker du om gul-bil-leken: Verkligen inte då jag i princip aldrig hinner säga "gul bil och slå någon" jag är alltid den som blir "slagen" . . .

Mycket är klockan: 15.08

Spenderar du en regnig dag bäst: I soffan under ett täcke tillsammans med Pelle och en bra film :)


VEM


Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där?  Från Pelle: "Du söt har du Emmas nummer :) puss 

pratar du med på msn just nu? Ingen, är inte inloggad.

Ringde dig senast? Till Pelle, hade some news att berätta för honom ;p

Vill du kasta en sten i huvudet på? Finns väl några stycken men jag betvivlar att de personerna ens är värda besväret.

Ska du träffa imorgon? Folket på Skalet samt en jäkla massa turister misstänker jag.

Sov du hos senast? Hos? Hemma med Pelle.

Vem fick du senast sms av? 72777 Som informerade mig för tusende gången om att jag kunde vinna elektronik från HP.


JA- OCH NEJ-FRÅGOR


Cyklat utan händerna: Jao.

Gråtit en hel natt: Njae, det tror jag inte.

Druckit så du spytt: Mjo, har väl hänt ja.

vattenskidor: Har jag testat utan större framgång, kanske borde göra ett nytt försök till sommaren.

rullstol: Har jag åkt, dock inte för att jag behövde utan för att jag ville testa ;p

Gjort en bakåtkullerbytta: Ja det har jag en gång i tiden kunnat, dock var det i ungdomens glada dagar, innan tiden på Acb = innan ömmande axlar och värkande rygg. (Hej jag heter Ida och jag är 50+).

Köpt lösgodis för över 50kr: Överskrider väl den summan nästan varje gång jag ska handla det, priserna på Ica Supermarket i Svenstavik är inte att leka med (eller så är det jag som är ruskigt sugen . . .)

träningsvärk: Som faan!

Önskat att du var det andra könet: Många gånger, tror och hoppas fortfarande på att man en dag ska kunna byta kön, om så bara för en dag.

Sett din kompis i rosa kanindräkt: Hum . . . näe, inte vad jag kan komma på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback