Ser inte bättre ut . . .


. . . än att karln får komma hem till en äcklig, stökig lägenhet :/
Jag har verkligen ingen motivation alls.
Det enda jag än så länge åstadkommit är att sortera en jäkla massa papper samt satt på en diskmaskin.

Ett steg i taget.

Hum, om jag i alla fall gör klart sovrummet nu då så får vi se hur mycket ork jag har till de övriga kvadratmetrarna sen.


För övrigt är jag måttligt less på den telefon som jag för närvarande tvingas dras med.
En Nokia utan kamera, utan färgdisplay . . . fy.
Visserligen kan man ringa och man kan sms:a men that's it.
Håller tummarna för att min trotjänare behagar komma tillbaka nästa vecka, men känner jag Telia rätt så lär den inte göra det den närmsta månaden . . .


Väntar också på lön.
Fick en lagomt rolig överraskning i morse då jag ringde upp telefonbanken för att höra hur mycket jag hade; 97 spänn! Jaha ja, och mina löner då på över 6000!? Problemet är nu påväg att åtgärdas så jag kan andas ut men nog fan blir man irriterad allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback