One day at Dollar.


Oh my God säger jag bara!
Uppstigning halv sex i morse, utseende fix och sedan bort på Dollar där arbetet satte igång nästan med det samma. Har sedan dess slitit på fram till klockan tio då vi äntligen fick sluta. Måste dock medge att dagen gått rätt snabbt och att det var riktigt skoj att återse alla igen, var ett bra tag sen sist nu.
Känner mig rätt stolt då jag tänker på att jag på min lediga dag arbetat 16 (!!) timmar, de ni ;)

I morgon är det dock ledigt för fröken Norling.
Kändes lika bra då det blev så intensivt idag, vore ju skönt att känna sig någorlunda utvilad på freda då jag ska befinna mig på Skale igen.

I morgon blir det en tur till Rätan på förmiddan med Pelle för att kika på nån bil därefter vette huen vad man ska ta sig för. Tvätta lite kanske och, självklart, kika på Desperates ;p LOVE!
Är helt såld, att jag inte sett ett enda avsnitt av den serien innan är nu för mig verkligen ett mysterium . . . Men det har väl att göra med att jag faktiskt knappt ser något alls på tv'n, och då jag jobbade på Acb ansåg jag det meningslöst att ens försöka följa någon serie då vi jobbade treskift - är det en godtagbar förklaring till mitt underliga handlande?


Nu ska jag mysa med min käre man framför tv'n innan det är dags att krypa till kojs.

På återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback