Nr. 1


ÄR DU EN BRA POJKKVÄN:
Har jag väldigt svårt att tänka mig . . .
HUR RAGGAR DU: Oj, det var länge sen . . . hum . . . i ärlighetens namn så vet jag inte. Beror kanske lite på tid, plats etc.
VAD HETER DU: Ida.
KALLAS: Ida.
VARFÖR: You tell me. Mina föräldrar hade oturligt nog inte så bra fantasi då de namngav mig så jag fick helt enkelt ett namn som inte ger några smeknamn.
VAD HAR DU GJORT IDAG: Typ inget, det mest ansträngande var väl att åka bort till mamma och äta.
VAD SKA DU GÖRA IDAG: Med tanke på tiden blir det nog inte så mycket mer än att slösurfa lite mer, kika på Desperates och sedan sova.
VAD VILL DU HELST HA NU: Obegränsat med pengar hade ju inte suttit fel.
VAR ÄR DU NU: I mitt sovrum.
SAKNAR DU NÅGON NU: Mmm, Pelle.
RÖKER DU: Det händer, kan vara gott att ta sig en cigg emellanåt.
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT: Hum, nån dag efter julafton, firade "lilla julafton" hemma hos mor :)
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: Inga än så länge.
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU: Rosa, vit, gul och grå randiga Fran dandys :)
LÄNGTAR DU TILL NÄSTA FÖDELSEDAG: Mjaa, längtar var väl att ta i men det kan väl bli trevligt.
VEM PRATADE DU MED SENAST: Bortsett från Sahara så var det Pelle.
VAD PRATADE NI OM: Med Pelle alltså, allt möjligt, vad han gjort idag, hur mycket jag ska pussa honom då han kommer hem etc :)
VAD GÖR DU JUST NU: Jaa, dra till med en gissning!
ÄR DU PINSAM PÅ FYLLAN: Kanske, dock tror jag aldrig att jag själv har upplevt mig själv pinsam.
ÄR DU BLYG: Icke.
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: För sent.
NÄR KRÄKTES DU SENAST: Minns inte riktigt . . . i somras kanske.
VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ: Hum, tror de va Amy Macdonald - This is the life.
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Mmm.
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT: Jodå, katterna höll mig sällskap.
HAR DU GLASÖGON: Egentligen, dock tror jag att jag ska byta ut bågarna innan jag ens tänker tänka tanken på att börja använda dom igen.
BOR DU I STHLM, GBG ELLER MALMÖ: Som att det är de enda platserna att bo på . . . Hallå, Svenstavik!?
HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG: Tror inte det, dock har jag skrivit det i sms.
ÄR DU HOMOSEXUELL: Nope.
VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT: En jäkla massa saker.
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: Jadu, va fan va de då, minns faktiskt inte.
VEM FICK DU SMS IFRÅN SENAST OCH VAD STOD DET: Pelle: "Ja vi ska klara de :) älskar dig puss".
ÄR DET LÄTT ATT FÖRFÖRA DIG: Mjaa . . . kanske? Pelle lyckas för det mesta otroligt bra :)
HUR SVARAR DU I TELEFON: Med ett enkelt "hallå?" fast om det är ett nummer jag inte känner igen kan jag anstränga mig till den grad att jag säger "Ida".
VAD HAR DU FÖR INTRESSEN: Umgänge av de flesta slag (vänner, pojkvän, familj etc), shopping, resor, film, utseende med mera.
FAVORITSYSSELSÄTTNING JUST NU? Desperate Housewives.
HAR DU DVD-SPELARE? Nix, den snälla dottern gav bort den till den snälla mamman då hennes gått sönder :)
VAD ÄR DU RÄDD FÖR? En massa saker.
HAR DU GOTT BORDSSKICK? Det tycker jag nog att jag har ja.
VAD ÄR ATTRAKTIVT? Pelle är attraktiv. Fina välformade bröst är attraktivt. Det finns en del saker.
VAR GÖR DET ONDAST JUST NU? I huvudet.
KLIAR DET NÅGONSTANS? Näe.
VILKA FÄRGER PÅ KLÄDER UNDVIKER DU? Ingen speciell vad jag vet.
NÄR SKAFFADE DU MOBILTELEFON? Jag undrar om jag inte fick en i slutet av sexan . . . ?
VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG? Hum . . . Wille och Mackan, helt klart!
VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU? General original.
VAD SPANAR DU FÖRST IN PÅ EN TJEJ/KILLE? Utseendet i helhet.
ANVÄNDER DU TANDTRÅD? Tyvärr inte men jag har, fler än en gång, tänkt att jag ska börja.
HUR MÅNGA HAR DU VARIT OLYCKLIGT KÄR I? Ingen aning, men det är väl ett par.
VILKET ÅR I DITT LIV HAR VARIT BÄST OCH VARFÖR? Det året har nog inte kommit än.
VAD KÖPTE DU SENAST? En Karins lasagne, en liter mjök och en vanilj yoghurt.
BRUKAR DU KOMMA I TID? Jodå men det är på det berömda oftast - tidsoptimist som jag är.
HUR KÄNNER DU DIG NU? Neutral . . . har inte orkat känt efter riktigt.
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER? Ganska trist tror jag, blå jeans (i olika nyanser dock) sen är väl något vitt, grått eller svart den vanligaste färgen upptill. Man kanske skulle ta och förnya garderoben lite . . . ?
KAN DU LAGA MAT? Visst kan jag det, tycker själv att jag är ganska duktig då jag väl gör det.
VAD PLUGGAR DU? Inget för tillfället men önskar att jag gjorde.
ÄR DU AKTIV I SKOLAN? Eftersom jag inte pluggar nu så kan jag inte se mig som särskilt aktiv.
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? Tjaa . . . låg i sängen i princip hela kvällen och kikade på Desperates.
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB? Jo ett gäng.
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? Det beror på. Är jag trött och har ätit dåligt behövs inte särskilt mycket. Är jag däremot pigg och mätt osv. kan det ta ett tag innan jag känner av det där ruset. Men som sagt, det beror på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback