Motivationen.


Har varken haft tid, lust eller ork till att blogga den senaste tiden men jag ska nu göra ett tappert försök.

Julen kom och gick i en hiskerligt snabb fart, likaså nyår.
Spenderade julafton hemma i Rätan men åkte senare på kvällen till Svensta för att mys pysa lite med love. Juldagskvällen spenderades i vanlig ordning på Skalet med folket. Ruskigt skoj!
En påminnelse för nästa år är dock att se till att ha axelband på kläderna jag bär . . .

Nyår blev en mycket lugn tillställning. Bräda hela dagen på Skalet med Emma och Pelle sen en massa mat och mys tillsammans med Pelle i Rätan - bara jag och han.

En massa jobb har sedan dess stått på tapeten . . . puh, dock är det bara fram till måndag sen är det tre dagar ledigt för min del! (Eller ja, jobbar på Dollar onsdag och torsdag men ändå).
Jaja, bla bla, blir nog inte så mycket intressantare det här . . . trist men sant.
Hade vare skoj att åkt på Skale en sväng ikäll dock jobbar jag i morgon så jag måste säga tack men nej tack till det.

Nä, nu ska jag lägga in nån lista och sen kanske gå och lägga mig och kika på Desperates :)


PUSS PÅ MIN PELLE!


Btw. Jag har nu beställt det tuffaste/snyggaste understället genom tiderna, ojojoj.
http://www.sweetprotection.com/snow/ - vad tror ni om det där då!? Snyggt eller vad?
Dessutom, det är inte bara snyggt - det är jävligt skönt också, jag kommer att vara varmast i backen ;p


Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback