Min karl - finast av de alla!


Nyklippt och nöjd sitter han här i soffan vid min vänstra sida, på min högra sitter Emma.
Kan det om möjligt bli så mycket bättre? :)

Dagen har i övrigt varit rätt stillsam. En visit i Brånan med syster för att hälsa på Emma-Lina och skvallra lite. Hem till Svensta för att hämta upp Pelle och därefter vidare till Rätan där det var "husvisning". Kikade på kåken, fin fin, skulle kunna trivas där. Dock är inte jag någon som nöjer mig med det lilla så lite omtapetseringar skulle verkligen inte sitta fel där . . . faktiskt, jag skulle kunna bekosta det kalaset själv, på sant.
Nåja, lite prat med gubben nu så får vi se vad som händer sen.


I morgon blir det fix av ljud, förhoppningsvis, måste ha bra ljud nu då jag har bra bil - så är det bara!

Nä, nu har visst herrn i huset serverat te så jag ska ägna lite tid åt det nu.


Tjoflöjt.


Kommentarer
Postat av: Sonja

Vi måste ju ses nått hela gänget å planera sommarens resa till bularien...eller hur?

hoppas allt e bra me dej stumpan. ma höres nå snart.

puss å klem

2009-01-19 @ 16:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback