. . . men säg inget till Pelle.


När man för en gångs skull absolut inte bryr sig ifall en film skulle ta flera dygn att få hem, ja då jävlar ska det gå undan. På mindre än 10 minuter var den klar . . . Jag lovade Pelle att ladda ner och kika på Madagaskar (första filmen som än så länge gått mig förbi) så att vi kan kika på tvåan ikväll. I utbyte mot det lovade han att följa med och hälsa på folket i Kvissle. Okeej tänkte jag, bra deal där. Dessvärre ser det ut som att P är den enda som vinner något på detta då det visade sig att familjen Wallen/Ziden var upptagna med karate ikväll . . . jädrans!

Nåja, om jag kikar på filmen så har jag ju en till godo hos Pelle sen, kan det ju vara värt ;p

I morgon är det jobb för mig.
Long time no see, men det ska bli skönt att få lite ordning på vardagen igen och faktiskt riktigt skoj att komma tillbaka!

Undrar sa flundran om jag kanske ska ta och koppla in datorn i Tv'n, då kan jag samtidigt som jag kikar på Madagaskat stryka och hänga upp gardiner som jag var på tok för lat för att göra igår. Det skulle kunna funka, så får det bli.


Förresten, Frasse ska bli pappa!
Straxt innan jul parades Frasse med familjen Halvarssons hund Nazli.
På ultraljudet hade tre små bebisar synts till så runt den 22:a februari är det beräknat att de små liven ska kika ut :)
SKOJ SKOJ SKOJ, samt att valparna med all säkerhet kommer att bli to die for.
Frasse är en Finsk lapphund och Nazli en Lappsk vallhund så valparna lär med 100% säkerhet se ut som små björnungar - vill ha ;)


Nähepp, film och gardiner var det ja . . . pust och stön.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback